Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Negativní jevy na ZŠ a současná legislativa
HOMMER, Roman
Práce se zabývá tématem negativních jevů (forem rizikového chování) u žáků základních škol v Českém Krumlově a zmiňuje platnou legislativou v oblasti primární prevence rizikového chování u školou povinných dětí a mládeže. V teoretické části popisuje vybrané sociálně patologické jevy, systém primární prevence a legislativu MŠMT i jiných ministerstev v oblasti prevence rizikového chování, jako i preventivní činnost institucí a organizací na území města Český Krumlov podle platných zákonů. Součástí diplomové práce v praktické části je empirický výzkum provedený na vybraných základních školách v Českém Krumlově mezi pedagogy, který mapuje jejich zkušenosti s nejčastějšími formami rizikového chování žáků a dále jejich znalost a využívání platné legislativy v oblasti prevence, jak ve školních, tak i v mimoškolních aktivitách.
Pedagogické ovlivňování rozvoje dítěte v DD
Vladyka, Tomáš ; Novotná, Jiřina (vedoucí práce) ; Lněnička, Martin (oponent)
Název: Pedagogické ovlivňování rozvoje dítěte v DD Autor: Tomáš VLADYKA Katedra: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství Vedoucí práce PhDr. Jiřina NOVOTNÁ ANOTACE Tématem bakalářské práce je "Pedagogické ovlivňování rozvoje dítěte v DD". Práce je rozčleněna na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část se v jednotlivých kapitolách zaměřuje na historii dětských domovů, na platnou legislativu týkající se oblasti ústavní výchovy (například zákon o sociálně právní ochraně dětí, zákon o rodině apod.). V dalších kapitolách je pozornost věnována především charakteru a způsobu realizování ústavní výchovy, typům zařízení pro výkon ústavní výchovy (dětské domovy, dětské domovy se školou, diagnostické ústavy, výchovné ústavy apod.). Důležitou součást práce tvoří kapitoly týkající se způsobu trávení volného času dětí, výchovy dětí a výchovně vzdělávací práce v dětském domově. Dále osobnosti vychovatele, jeho kompetencím a způsobu realizování výchovné a vzdělávací činnosti. V empirické části se předkládaná práce zabývá popisem a zpracováním výzkumného šetření. Technikou sběru dat výzkumné sondy je pozorování, rozhovor a srovnávací případová studie provedená u dvou rozdílných typů zařízení, kde je poskytována ústavní výchova. K možnosti zrealizování výzkumného šetření byla oslovena tato zařízení:...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.